Дистанційне навчання для 6 класу

10 тиждень 25.05 - 29.05.2020

 Добрий день шановні діти та батьки! Дякую всім за плідну і активну працю. Бажаю вам приємних канікул і гарного відпочинку.
Завдання 
Тема:  Бактерії - найменші організми
Параграфи 13,14 прочитайте

9 тиждень 18.05 - 22.05.2020

 Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 22.05.2020
Завдання 
Тема:  Бактерії - найменші організми
1. Вивчіть параграфи 11,12
2. Виконайте тест
Будова та життєдіяльність бактерій

8 тиждень 11.05 - 15.05.2020

 Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 15.05.2020
Завдання 
Тема:  Колоніальні організми. Перехід до багатоклітинності (Губки)
1. Опрацюйте параграф 18.
2. Перегляньте відео
Губки
3. Виконайте тест
Губки

7 тиждень 04.05 - 08.05.2020

 Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 08.05.2020
Завдання 
Тема:  Одноклітинні організми
1. Опрацюйте параграфи 15,16.
2. Перегляньте відео (за бажанням)
Евглена зелена та хламідомонада
Інфузорія
Хвороботворні одноклітинні тваринні організми
3. Дайте відповідь на питання № 3 "Контрольні запитання" на стор. 67, заповніть  таблицю на стор. 72-73. Обидва завдання виконайте в робочому зошиті. Результати роботи сфотографуйте і надішліть за адресою: elena.yacovenco@gmail.com

6 тиждень 27.04 - 30.04.2020

 Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 30.04.2020
Завдання 
Тема: Лишайники
1. Опрацюйте параграф 52.
2. Для того, щоб краще зрозуміти матеріал, перегляньте невелике відео (зверніть увагу на назву науки, що вивчає лишайники, назву тіла лишайника, розмноження)
Лишайники
3. Виконайте тест, використавши матеріал підручника та відео (не забувайте вказувати прізвище та ім`я в кінці тесту)
Тест "Лишайники"

5 тиждень 21.04 - 24.04.2020

Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 24.04.2020 
Завдання 
Тема: Групи грибів
1. Опрацюйте параграф 50, 51.
2. Виконайте міні-проєкт "Гриби у біосфері та житті людини". Проєкт можна виконувати у вигляді презентації PowerPoint (5-6 слайдів, слайд "Дякую за увагу" робити не потрібно), плакату (результат сфотографувати і надіслати).
Міні-проєкт повинен мати:
1) Тему, назву навчального закладу, автора роботи.
2) Мету роботи. Наприклад, дослідити корисне та шкідливе значення грибів у природі та житті людини.
3) Основний зміст роботи. Використовуючи матеріали параграфів з теми "Гриби" розкрити значення грибів:
а) грибів-паразитів;
б) грибів-симбіотрофів;
в) грибів-сапротрофів.
4) Висновок.
 Дайте відповідь на питання : чому гриби - живі організми? (пригадайте ознаки живого з першого параграфа)
Коли ви робите презентацію, робіть її самі. Вона повинна відповідати вимогам, які я вам прописала.
Результати роботи надішліть за адресою
elena.yacovenco@gmail.com

4 тиждень 13.04 - 17.04.2020

Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 17.00 17.04.2020 

Завдання № 1
Тема: Групи грибів
1. Опрацюйте параграф 49.
2. Виконайте тест (в кінці тесту вкажіть своє прізвище та ім`я). Тест містить питання з трьох опрацьованих параграфів (47-49) теми "Гриби".
Завдання № 2
Тема: Групи грибів
1. Ознайомтеся з параграфами 50,51
2. Виконайте практичну роботу
Практична робота № 5
Результати роботи надішліть за адресою
elena.yacovenco@gmail.com
Роботу можна виконувати в електронному вигляді, попередньо скачавши файл.
Коли ви виконуєте практичну роботу в зошиті, то вона повинна містити тему, мету, обладнання, хід роботи. В ході роботи під відповідними цифрами давайте відповіді на запитання, але питання , будь ласка, записуйте. Коли потрібно заповнити таблицю, кресліть її за допомогою олівця і лінійки, а потім заповнюйте.

3 тиждень 06.04 - 10.04.2020

Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 10.04.2020.

Завдання 
Тема: Поняття про гриби. Особливості живлення грибів. Особливості будови грибів.
1. Опрацюйте параграфи 47,48.
2. Перегляньте відео (за бажанням)
3. Виконайте лабораторне дослідження.
Результат роботи надішліть за адресою
4. На закріплення матеріалу виконайте інтерактивні вправи (результат надсилати не потрібно)

2 тиждень 30.03 - 03.04.2020

Добрий день шановні діти та батьки! Завдання  потрібно виконати до 04.04.2020.

Завдання № 1 
Тема: Рослинні угруповання
1. Дайте відповіді на питання перевірного тесту. Звертаю вашу увагу, що тест можна пройти лише один раз і за певний проміжок часу, а також одразу побачити свою оцінку. Тест розташований на іншому, ніж попередні тести, ресурсі, тому читайте, будь ласка, уважно. Не забудьте нажати кнопку завершити, ваш результат автоматично прийде мені на пошту. Прізвище та ім'я  потрібно вказати в кінці тесту. Перед проходженням тесту раджу повторити параграф 46.
Перевірний тест "Екологічні групи рослин"
2. Опрацюйте параграф 46
3. Виконайте вправи на закріплення
Інтерактивна вправа "Рослинні угруповання"
Інтерактивна вправа "Рослинні угруповання"
Завдання № 2
Тема: Практична робота "Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин"
1. Виконайте практичну роботу
Практична робота
Файл можна скачати, виконати в Word та в такому вигляді відправити мені на пошту. Можна зробити в робочому зошиті та відправити фото. Коли роботу ви будете виконувати в робочому зошиті, то обов'язково вказуєте дату, практичну роботу, мету, обладнання, хід роботи, робите всі завдання.
elena.yacovenco@gmail.com

1 тиждень 16.03 - 20.03.2020

Завдання № 1 
Тема: Принципи біологічної систематики і різноманітність Покритонасінних
1. Опрацюйте параграф 44.
2. Пройдіть тест за посиланням, результати роботи надішліть мені.
В тесті всі питання є обов`язковими для відповіді. Тест ви можете проходити декілька раз, поки не отримаєте позитивний результат. Результати тесту надіслати до 19.03.2020.
Тест з теми "Принципи біологічної ситематики і різноманітність покритонасінних"
Увага! Тест цього завдання розрахований на проходження один раз. Всі ваші входи в тест, навіть з іншої IP-адреси, в мені фіксуються. Тому, велике прохання, не треба хитрувати,  зараховувати я буду першу оцінку. 
Завдання №2 
Добрий день шановні діти та батьки! Завдання №2 потрібно виконати до 30.03.2020.
Тема: Екологічні групи і життєві форми рослин
1. Дайте відповіді на питання перевірного тесту. Звертаю вашу увагу, що тест можна пройти лише один раз і одразу побачити свою оцінку. Перед проходженням тесту раджу повторити параграф 44. Результати роботи надішліть мені.
Перевірний тест "Принципи біологічної систематики"
2. Опрацюйте параграф 45, раджу вам зробити схематичний конспект (за бажанням, така робота зробить  засвоєння вами матеріалу більш легким).
3. Виконайте вправи
Інтерактивні вправи для закріплення матеріалу (за них бали не отримаєте)
"Чинники середовища"
"Екологічні групи і життєві форми рослин"
"Класифікація рослин по відношенню до води"
"Класифікація рослин по відношенню до світла"
"Класифікація рослин по відношенню до температури"