Дистанційне навчання для 7 класу

10 тиждень  24.05-29.05.2020

 Добрий день шановні діти! Дякую всім за плідну і активну працю. Бажаю вам приємних канікул і гарного відпочинку.

Завдання
Тема: Організми і середовище існування
Параграфи 61, 62 прочитайте.

9 тиждень  18.05-22.05.2020

Шановні учні! Наближається кінець навчального року. У вас є тиждень на те, щоб виконати і надіслати мені свої борги.

Завдання
Тема: Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення
1. Вивчіть параграф 56.
Тема: Поняття про екосистему та чинники середовища
1. Вивчіть параграфи 57, 58.
2. Перегляньте відео
Поняття про екосистему та чинники середовища


8 тиждень  12.05-15.05.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 15.05.2020

Завдання
Тема: Типи угруповань за К. Лоренцем.
1. Опрацюйте параграф 54.
2. Перегляньте відео
Тема: Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність
1. Опрацюйте параграф 51
2. Перегляньте відео
Розумова діяльність тварин
Виконайте тест. В кінці тесту не забувайте вказувати своє прізвище та ім`я. Відповіді на питання тесту мають обмеження в часі. З однієї адреси тест можна пройти тільки один раз.
Соціальна поведінка тварин. Елементарна розумова діяльність тварин

7 тиждень  04.05-08.05.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 08.05.2020

Завдання
Тема: Поведінка тварин
1. Опрацюйте параграфи 52,53, пригадайте таблицю на стор. 208
2. Перегляньте відеоурок 
3. Виконайте практичну роботу. Практичну роботу можна робити в електронному вигляді або в робочому зошиті. Коли ви виконуєте роботу в робочому зошиті, то вона повинна містити тему, мету, обладнання, хід роботи (в ході роботи ви заповнюєте таблицю), висновок (у висновку потрібно дати відповідь на два питання). За неправильно оформлену роботу оцінка буде знижуватися.
Роботу надішліть за адресою: elena.yacovenco@gmail.com

6 тиждень  27.04-03.05.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 03.05.2020

Завдання
Тема: Поведінка тварин. Методи її вивчення
Опрацюйте вказані сторінки параграфів, перегляньте відео для кращого розуміння матеріалу
Поведінка тварин. Вроджена і набута поведінка, складіть конспект за прочитаним і переглянутим.
Звертаю вашу увагу на те, що матеріал теми розтягнутий між параграфами 47-50, 52. Ви опрацьовуєте тільки те, що я вам написала на сайті.
План вивчення домашнього завдання і складання конспекту
1. Поняття поведінки тварин (стор. 203-204, знати визначення).
2. Методи вивчення поведінки тварин (стор. 204-205, добре ця тема розкрита у відео).
3. Поняття вродженої і набутої поведінки (стор. 207).
З цього питання складіть таблицю


Визначення
Характерні особливості
Біологічне значення
1
Вроджена поведінка



2
Набута поведінка



4. Форми поведінки тварин за спрямованістю поведінкових реакцій (стор. 208: уважно розгляньте таблицю. Переписувати її не потрібно, але цей матеріал вам знадобиться для виконання практичної роботи на наступному тижні)
5. Вроджена поведінка тварин:
а) безумовні рефлекси (стор. 224);
б) таксиси (стор. 224);
в) кінези (стор. 224);
г) інстинкти, їх різноманітність (стор. 213)
6. Набута поведінка тварин:
а) научіння (стор. 216);
б) звикання (стор. 216);
в) наслідування (стор. 216);
г) закарбування (стор. 216);
ґ) научіння шляхом спроб і помилок (стор. 216-217);
д) осяяння (інсайт) (стор. 217);
е) вироблення умовного рефлексу (стор. 217).
Конспект сфотографуйте і надішліть мені за адресою

5 тиждень  21.04-24.04.2020

Шановні учні, перед тим як приступити до виконання завдання, УВАЖНО ПРОЧИТАЙТЕ його зміст. Коли вам щось на зрозуміло, пишіть мені на електронну пошту. Завдання можна здавати до 27.04.2020 включно.

Завдання
Тема: Розмноження тварин. Індивідуальний розвиток тварин
1. Опрацюйте параграф 44, 45 в зошиті складіть конспект.
2. Перегляньте відео (за бажанням)
3. Виконайте міні-проєкт "Турбота про нащадків"
Міні-проєкт повинен складатися з 5-7 слайдів (слайд "Дякую за увагу" не потрібний)
1) На титульному слайді повинна бути тема роботи, назва навчального закладу, автор і клас.
2) На другому слайді ви пишете мету дослідження. Наприклад, з`ясувати способи пристосування тварин (у будові, процесах життєдіяльності, повідінці) до турботи про нащадків.
3) Питання, які ви рокриваєте при виконанні міні-проєкту
Проблемне питання:
Чи всі тварини турбуються про потомство?
Тематичні питання:
- Турбота про потомство у різних видів тварин
- Метаморфоз (що це таке, у яких тварин він є, чому він є не у всіх тварин)
- Секрети вигодовування малят
4) Останній слайд - висновок.
Ви даєте відповідь на питання:
- Навіщо тваринам  турбота про потомство?
- Хто більш турботливий - самка чи самець?
Презентації, скачані з Інтернету, в яких не розкриваються основні питання, не зараховуються. Нехай це буде з помилками, але ВАША робота.
Міні-проєкт можна зробити також у вигляді плакату. На листах любого формату створюєте плакат, робите фото і надсилаєте.
4.Зробіть тест на стор. 202 підручника (на прикладі першого питання, ваша відповідь буде мати наступний вигляд: 1- а, ї, д, н)
5. Фотографію відповіді і презентацію надішліть за адресою
elena.yacovenco@gmail.com

4 тиждень  13.04-17.04.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 17.04.2020 (до 17.00, після 17.00 я закриваю сторінку)

Завдання
Тема: Нервова система, її значення, розвиток у різних тварин
1. Опрацюйте параграф 43, в зошиті накресліть та заповніть таблицю "Типи нервової системи тварин"
Тип нервової системи
Характерні особливості типу нервової системи
Особливості поведінки тварин з таким типом нервової системи
Приклади тварин з таким типом нервової системи
 1




 2




 3




 4





2. Перегляньте відео:
3. Виконайте практичну роботу, розміщену за посиланням
Практичну роботу можна виконувати в робочому зошиті. Вона повинна мати тему, мету, обладнання, хід роботи, висновки. У висновку ви відповідаєте на поставлене питання.
Також, для виконання практичної роботи можна скачати документ, виконати в ньому роботу (роздруковувати не потрібно) і в електронному вигляді відправити.
Для виконання практичної роботи підказкою буде презентація
Надішліть результат виконання практичної роботи разом з фотографією таблиці за адресою

3 тиждень  06.04-10.04.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 10.04.2020

Завданням на оцінку цього тижня є виконання міні-проекта. Ви обираєте один з проектів, або першого, або другого завдання, і надсилаєте за адресою
elena.yacovenco@gmail.com

Завдання №1 
Тема: Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції
1. Опрацюйте параграф 41, зробіть конспект (за бажанням).
2. Перегляньте відео:
Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції
3. Виконайте міні-проект "Майстерність маскування" (стор. 180 "Навчаємося пізнавати"). Кількість слайдів 5-6. Слайд "Дякую за увагу" робити на потрібно.
Завдання №2 
Тема: Органи чуття, їх значення
1. Опрацюйте параграф 42, зробіть конспект (за бажанням).
2. Перегляньте відео:
Органи чуття тварин, їх значення
3. Виконайте міні-проект "Як бачать тварини" (стор. 184 "Навчаємося пізнавати").
Кількість слайдів 5-6. Слайд "Дякую за увагу" робити на потрібно.

2 тиждень  30.03 - 04.04.2020

Шановні учні! Завдання потрібно виконати до 04.04.2020
Завдання для 7-А класу 
Тема: Опора тварин. Рух тварин
1. Опрацюйте параграфи 39, 40, зробіть конспект (за бажанням).
2. Перегляньте відео:
3. Тренувальні інтерактивні вправи:
4. Виконайте  письмово в зошиті практичну роботу №5 (стор. 171-172). При виконанні роботи обов'язково записуємо тему, мету, виконуємо всі пункти ходу роботи.
5. Результати практичної роботи фотографуєте і надсилаєте мені на на електрону адресу

Завдання для 7-Б класу
Тема:  Рух тварин
1. Опрацюйте параграф 40, зробіть конспект (за бажанням).
2. Перегляньте відео:
Опора і рух. Види скелета. Типи симетрії. Способи пересування у тварин.
3. Виконайте тест:
Тест з теми "Опора і рух. Типи симетрії"
Звертаю вашу увагу, що тест можна пройти лише один раз і за певний проміжок часу, а також одразу побачити свою оцінку. Тест розташований на іншому, ніж попередні тести, ресурсі, тому читайте, будь ласка, уважно. Не забудьте нажати кнопку завершити, ваш результат автоматично прийде мені на пошту. Прізвище та ім'я  потрібно вказати в кінці тесту.

1 тиждень  16.03 - 20.03.2020

Шановні учні. Перед тим, як почати виконувати завдання, уважно прочитайте його. Зверніть увагу, що у 7-А і 7-Б завдання не співпадають. При виконанні тестів не хитруйте. Тест можна виконати один раз. Всі ваші входи, навіть з іншої IP-адреси, реєструються. Деякі, перший раз відповідаючи на тест, не підписуються. Але вирахувати, хто це зробив, легко. Вказуйте свої і`мя та прізвище.

Завдання для 7-А класу 
Добрий день! Шановні учні, завдання потрібно виконати до 30.03.2020
Тема: Виділення у тварин
1. Опрацюйте параграф 38, зробіть конспект.
2. Виконайте  письмово в зошиті вправи 1 та 2  "Діяльність. Навчаємося пізнавати" на стор. 168.
3. Сфотографуйте результати роботи над вправами та надішліть на електрону адресу elena.yacovenco@gmail.com
4. Дайте відповідь на питання тесту:
Тест з теми "Виділення у тварин"

Завдання для 7-Б класу 
Добрий день! Шановні учні, завдання потрібно виконати до 30.03.2020
Тема: Опора тварин
1. Опрацюйте параграф 39, зробіть конспект (за бажанням).
2. Перегляньте відео:
Опора і рух. Види скелета. Типи симетрії. Способи пересування у тварин.
3. Тренувальні інтерактивні вправи:
"Скелет плазуна"
"Скелет птаха"
"Скелет ссавця"
4. Виконайте  письмово в зошиті практичну роботу №5 (стор. 171-172). При виконанні роботи обов'язково записуємо тему, мету, виконуємо всі пункти ходу роботи.
5. Результати практичної роботи фотографуєте і надсилаєте мені на на електрону адресу elena.yacovenco@gmail.com 
6. Виконайте тест і надішліть його результати
Тест "Опора тварин"

Завдання для 7-А класу 
Тема: Транспорт речовин у тварин
1. Опрацюйте параграф 37, зробіть конспект.
2. Дайте відповідь на питання тесту:
Тест з теми "Транспорт речовин у тварин"
Завдання виконати до 19.03.2020.

Завдання для 7-Б класу 
Тема: Виділення у тварин
1. Опрацюйте параграф 38, зробіть конспект.
2. Виконайте  письмово в зошиті вправи 1 та 2  "Діяльність. Навчаємося пізнавати" на стор. 168. Сфотографуйте результати роботи над вправами та надішліть на електрону адресу elena.yacovenco@gmail.com
3. Дайте відповідь на питання тесту:
Тест з теми "Виділення у тварин"
Завдання виконати до 19.03.2020.